ՍՓՅՈՒՌՔԻ ՆԱԽԱՐԱՐՆ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ՍՓՅՈՒՌՔԻ ՀԱՄԱՐ ԽՈՐՀՐԴԱՐԱՆ ՁևԱՎՈՐԵԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԲԱՑ ՆԱՄԱԿ ԱՐԱ ՊԱՊՅԱՆԻՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԼՈԲԲԻՆ ԻՍՐԱՅԵԼՈՒՄ ՍԽԱԼ ՈՒՂՂՈՒԹՅԱՄԲ Է ԱՇԽԱՏՈՒՄ. ՊԵՏՔ Է ԶԱՐԳԱՑՆԵԼ ՀԱՅ-ԻՍՐԱՅԵԼԱԿԱՆ ՌԱԶՄԱԿԱՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. ԱՎԻԳԴՈՐ ԷՍԿԻՆ «ԼԻԲԱՆԱՆԱՀԱՅՈՒԹՅՈՒՆԸ ՎՏԱՆԳՎԱԾ Է, ՆԵՐԳԱՂԹ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԵՔ». ԿՈՉ ՍՓՅՈՒՌՔԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆԸ «Տարածքների հանձնման հարցը պետք է բացարձակապես դուրս գա մեջտեղից». Արման Նավասարդյան ԻԻՀ և ՀԱՅԵՐԻ ՑԵՂԱՍՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴԻՎԱՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ՝ ՆԻԿՈԼ ՓԱՇԻՆՅԱՆԻ ՎԱՐՉԱՊԵՏ ԸՆՏՐՎԵԼՈՒ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ԳԵՏԱՆՑԻ ԺԱՄԱՆԱԿ ՓՈԽՈՒՄ ԵՆ ԱՎԱՆԱԿՆԵՐԻՆ. հարցազրույց դեսպանի հետ հայաստանյան իրադարձությունների մասին ՄՀԵՐ ՍԱՀԱԿՅԱՆԸ ՆԵՐԿԱՅԱՑՐԵՑ ԻՐ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄՈՍԿՎԱՅԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԻ ԱՍԻԱՅԻ և ԱՖՐԻԿԱՅԻ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏՈՒՄ ՄԻԶԵԼ ՔԱՄՈՒ ԴԵՄ. ԴԻՎԱՆԱԳԵՏԸ ՆԵՐՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆ ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

ԳԻՏԱՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՍԵՄԻՆԱՐ՝ ՊԱՀՀ-ՈՒՄ. «ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ, ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ՏԵՂՆ ՈՒ ԴԵՐԸ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԿՐԹԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ»
2017 թ. ապրիլի 7-ին ՀՀ ՊՆ Պաշտպանական ազգային հետազոտական համալսարանի Ռազմավարական պաշտպանական-անվտանգային կրթության ազգային ինստիտուտի Գիտաուսումնական կենտրոնի կողմից կազմակերպվեց «Դասավանդման, ուսումնառության և հետազոտական մեթոդների տեղն ու դերը ժամանակակից կրթական գործընթացում» վերնագրով սեմինար` ՊԱՀՀ-ի պետ, քաղաքական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր, գեներալ-լեյտենանտ Հայկ Քոթանջյանի գլխավորությամբ:

Սեմինարի հիմնական բանախոսն էր ՊԱՀՀ-ի Ռազմավարական պաշտպանական-անվտանգային կրթության ազգային ինստիտուտի Գիտաուսումնական կենտրոնի որակի ապահովման մասնագետ, մեթոդիստ Վանիկ Մելքոնյանը: Նա սեմինարը կառուցել էր երկու առանձին բաղադրիչների՝ «Power Point» ձևաչափով, ներկայացումով: Առաջին բաղադրիչում բանախոսը ներկայացրեց 2017 թ. մարտի 20-ին ՀՀ ՊՆ Մարշալ Ա. Խանփերյանցի անվան Ռազմական ավիացիոն համալսարանում իր հեղինակությամբ լույս տեսած և դասախոսական կազմի համար նախատեսված «Դասավանդման և ուսումնառության մեթոդներ, միջոցներ» վերնագրով մեթոդական ուղեցույցը: Նա անդրադարձավ կրթության ոլորտում արդի մեթոդաբանություն ներդնելու անհրաժեշտությանը, ինչպես նաև ոլորտում առկա մի շարք հիմնահարցերի` առանձին կերպով վերլուծելով դասավանդման և ուսումնառության տիրույթները, դրանցում կիրառվող մեթոդաբանության առանձնահատկությունները:

Ընդգծելով ուսումնառողամետ կրթության բացառիկ կարևորությունը ժամանակակից կրթական գործընթացներում` բանախոսը ձևակերպեց այն իրողությունը, որ բազմազան, ակտիվ, խառը, համակցված մեթոդները կարող են ապահովել հետաքրքիր, բազմակողմ և թիրախային ուսուցում` միտված կրթական վերջնարդյունքների և իրավասությունների (կոմպետենցիաների) ձևավորմանը, ինչը արդի կրթական չափանիշների պահանջ է: Սեմինարի երկրորդ բաղադրիչում Վանիկ Մելքոնյանը, ՊԱՀՀ-ի կրթական բաղադրիչի զարգացմանն ուղղված գիտակրթական անհրաժեշտ մեթոդաբանության ապահովման նպատակով, առաջարկեց դիտարկել ՊԱՀՀ-ի «Ռազմավարական պաշտպանական-անվտանգային կրթության և հետազոտության մեթոդական ուղեցույց»-ի մշակման անհրաժեշտությունը: Ըստ բանախոսի՝ ուղեցույցը պետք է իր մեջ ներառի կրթական և հետազոտական համալիր մեթոդներ, այդ թվում՝ ռազմավարական պաշտպանական-անվտանագային կրթության դասավանդման և ուսումնառության երաշխավորված մեթոդները՝ լսարանում դրանց կիրառելիության տեխնոլոգիական հնարավորություններով, ինչպես նաև տվյալ ոլորտում առավել կիրառելի հետազոտական մեթոդները, ինչը կձևավորի ՊԱՀՀ-ի կողմից երաշխավորված յուրօրինակ մեթոդական գործիքարան: Բանախոսը ընդգծեց, որ հետազոտական մեթոդները ՊԱՀՀ-ի գիտնական-վերլուծաբաններին հնարավորություն կտան մի կողմից՝ օգտվելու արդեն պատրաստի փորձաքննված գործիքարանից և իրականացնելու իրենց գիտահետազոտական աշխատանքները, մյուս կողմից` այդ մեթոդների կիրառմամբ ստացված արգասիքները ներդնելու կրթական գործընթացում:

Թեմայի վերաբերյալ արտահայտվեց սեմինարի դիսկուտանտ՝ ՊԱՀՀ-ի կրթական գործունեության համակարգող խորհրդատու, ՊԱՀՀ-ի գիտնական-վերլուծաբան, ԵՊՀ Կիրառական սոցիոլոգիայի ամբիոնի վարիչ, քաղաքական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Արթուր Աթանեսյանը: Նա կարևորեց շահառու թիրախային խմբի հետ կապված դասավանդման և ուսումնառության մեթոդների ընտրության և կիրառման հիմնահարցը, ինչպես նաև նպատակային, թիրախավորված մեթոդաբանության կիրառման անհրաժեշտությունը՝ ելնելով ռազմական կրթության առանձնահատկություններից և բնույթից:

Սեմինարի մյուս դիսկուտանտ՝ ՊԱՀՀ-ի Ազգային ռազմավարական հետազոտությունների ինստիտուտի Տարածաշրջանային ռազմավարական վերլուծությունների կենտրոնի պետ, պատմական գիտությունների թեկնածու Դավիթ Մանասյանը ներկայացրեց ԱՄՆ-ի Պաշտպանական ազգային համալսարանում իր գիտական գործուղման արդյունքում ձեռք բերած փորձը` անդրադառնալով այնտեղ կիրառվող ռազմավարական խաղերի մեթոդաբանությանը` որպես հետազոտության և կրթության իրականացման կարևոր ու արդյունավետ օրինակ:

Մասնագիտական կարծիք հնչեցրեց նաև ՊԱՀՀ-ի ԱՌՀԻ-ի Տարածաշրջանային ռազմավարական վերլուծությունների կենտրոնի Ռազմավարական խաղերի և մոդելավորման խմբի պետ, քաղաքական գիտությունների թեկնածու Միքայել Ավետիսյանը՝ խոսելով մեծահասակների կրթության հիմնախնդիրների, պետական պաշտոնյաների կրթության և մասնագիտական պատրաստվածության առանձնահատկությունների ուսումնասիրման անհրաժեշտության մասին:

Սեմինարին մասնակցում էին նաև ՊԱՀՀ-ի ԱՌՀԻ-ի Տարածաշրջանային ռազմավարական վերլուծությունների կենտրոնի գիտնական-վերլուծաբանները, մասնավորապես՝ պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Պավել Չոբանյանը, պատմական գիտությունների թեկնածու Անդրանիկ Իսրայելյանը, ՊԱՀՀ-ի ասպիրանտ Գրիշա Աղաջանյանը և Սանկտ-Պետերբուրգի պետական համալսարանի ասպիրանտ Վարուժան Գեղամյանը, ինչպես նաև ՊԱՀՀ-ի ԱՌՀԻ-ի Ազգային անվտանգության քաղաքականության և տեղեկատվական-հաղորդակցային տեխնոլոգիաների կենտրոնի պետ Արման Գրիգորյանը, նույն կենտրոնի՝ Ազգային անվտանգության քաղաքականության խմբի պետ, քաղաքական գիտությունների թեկնածու Կարեն Գալոյանը, ՊԱՀՀ-ի ԱՌՀԻ-ի Տարածաշրջանային ռազմավարական վերլուծությունների կենտրոնի Ռազմավարական խաղերի և մոդելավորման խմբի մասնագետ-տեխնոլոգ, տնտեսական գիտությունների թեկնածու Ազատ Դավթյանը, ՊԱՀՀ-ի ավագ սպա, մայոր Առլեն Շահվերդյանը, ՊԱՀՀ-ի Տեղեկատվական անվտանգության բաժնի պետ, մայոր Հրայր Օղլուկյանը, ՊԱՀՀ-ի Արտաքին կապերի գծով սպա, ավագ լեյտենանտ Գոհար Դադայանը:

Սեմինարի զեկուցումներից հետո ծավալվեց մասնագիտական քննարկում՝ արծարծված խնդիրների վերաբերյալ:
Ամփոփելով քննարկումը՝ ՊԱՀՀ-ի պետ, գեներալ-լեյտենանտ Հայկ Քոթանջյանը կարևորեց Վանիկ Մելքոնյանի կողմից ներկայացված նյութը, ինչպես նաև ՊԱՀՀ-ի նպատակների, խնդիրների, կրթական, հետազոտական և տեխնոլոգիական գործիքակազմերի վրա ավելի կենտրոնանալու նրա՝ գնահատանքի արժանի, ուղղվածությունը: Նա առաջարկեց, որպեսզի Վանիկ Մելքոնյանը, ՊԱՀՀ-ի Ռազմավարական պաշտպանական-անվտանգային կրթության ազգային ինստիտուտի Գիտաուսումնական կենտրոնի իր գործընկերների հետ համատեղ ջանքերով, զարգացնի այս ուղղությունը: «Խոսքը գնում է կենտրոնի կողմից մեզ բոլորիս զինելու մասին, ինչը մեր կարևոր խնդիրներից մեկն է, որովհետև մենք հանդես ենք գալիս որպես ժամանակակից տեխնոլոգիաներով զինված հետազոտող դասախոսներ», – նշեց պրոֆեսոր Քոթանջյանը: Կարևորելով նաև սեմինարի ընթացքում երկու դիսկուտանտների կողմից հնչեցված խնդիրները՝ նա իր հավելյալ պարզաբանումները տվեց դրանց վերաբերյալ՝ անելով մասնագիտական գնահատումներ:

© ՀՀ ՊՆ Պաշտպանական ազգային հետազոտական համալսարան
ՀՐԱՊԱՐԱԿՈՒՄՆԵՐ
712 reads | 11.04.2017
|
avatar

Մականուն:
Գաղտնաբառ:
Copyright © 2018 Diplomat.am tel.: +37491206460, +37499409028 e-mail: diplomat.am@hotmail.com