-Ուզո՞ւմ ես գրել անվանի հայի մասին, այցելիր ‹‹Գալուստյան›› նպարեղենի խանութ: Այն քո ապրելատեղին շատ մոտ է` հինգ հարյուր մետրի վրա, Լեքսինքտոն ավենյու-28-ի անկյունում,- խորհուրդ տվեց նյուրքաբնակ բարեկամներիցս մեկը, որին դիմեցի` խնդրելով հուշել, թե ինչ նշանավոր հայրենակիցների հետ կարող եմ հանդիպել Նյու Յորք այս անգամ այցելությանս ընթացքում: Կարծեցի կատակում է: Հետո տեսա, որ Ինտերնետն էլ է անդրադառնում նրան: ‹‹Ամենափնտրված խանութներից մեկը›› (‹‹Նյու Յորք Նյուսդեյ): ‹‹Գալուստյանի քաղցրավենիքն անմրցելի է›› (‹‹Նյու Յորք Պրեսս››): ‹‹Էկզոտիկայի տոնակատարություն» (‹‹Բոստոն սանդի գլոբալ››): Այս լիրիկական շարքում ուշադրությունս գրավեց ‹‹Զագատ Սըրվեյի›› եզրակացությունը: Հասարակական հարցումների այդ կազմակերպությունը մեծ հեղինակություն է վայելում սպասարկման ոլորտում եւ կարող է բախտորոշ նշանակություն ունենալ ուզածդ հաստատության համար: ‹‹Զագատի›› գնահատականն այստեղ անաչառ է եւ բեկանման ենթակա չէ: Նա գրում է. ‹‹Պարզապես, Մանհեթենի լավագույն վայրն է, որտեղ կգտնեք Մերձավոր Արեւելքի եւ Հնդկաստանի կանաչեղենն ու համեմունքները››: Տեղեկացա նաեւ, որ ‹‹Գալուստյանը›› խոհարարական արվեստը պրոպագանդող ‹‹Մարթա Ստյուարդ Շոու›› հանրահայտ հեռուստահաղորդման հաճախակի հյուրն է: Այդ ամենը շարժեց հետաքրքրությունս եւ, որոշ վերապահումով հանդերձ, քայլերս ուղղեցի դեպի Մանհեթենի հերթական ‹‹հրաշալիքը››: Հիմա գանք մեր ընթերցողներին: Պատկերացնում եմ նրանց ռեակցիան` անգամ ակնարկի վերնագիրը կարդալիս: ‹‹Էս մարդը բան ու գործ չունի՞ Նյու Յորքում: Քաղաքական հոդվածներ գրելու փոխարեն, կպել է ինչ-որ մթերային խանութից››,- կարող են մտածել ոմանք: Եկեք, չշտապենք: Այսպես կոչված, մթերային խանութն իրականում բազմաֆունկցիոնալ ֆիրմա է, ունիկալ հազվագյուտ ձեռնարկություն, եւ արժե նրա մասին գրել: Եվ այսպես: Վերցնենք սովորական, բայց ամենաանհրաժեշտ համեմունքը` աղը: Քանի՞ տեսակ աղ կարող ենք թվարկել: Երկո՞ւ, երե՞ք, չո՞րս: Այստեղ վաճառվում է 131 տեսակ աղ: Այժմ, խնդրում եմ ուշադրություն: Ֆիրման առաջարկում է շաքար` 87, թեյ` 483, սուրճ` 48, մեղր` 171, ընդեղեն` 146, լոբի` 50, ոսպ` 96, հացահատիկեղեն` 197, ալյուր` 297, պղպեղ` 30, սունկ` 45, ձկնեղեն` 47, սոուսներ` 276, ձիթապտուղ եւ ձեթ` 342, մանանեխ` 179, կանաչեղեն` 150 տեսակ: Իսկ 40 հացատեսակների շարքում կգտնեք թարմ հայկական լավաշ: Ներկայացված ուտեստեղենը բաժանված է մոտ հիսուն հիմնական խմբերի, որոնցից ամեն մեկն իր հերթին ստորաբաժանվում է մինչեւ հարյուր եւ ավելի տեսակների: Ընդամենը, վաճառվում է չկրկնվող, իրարից տարբեր 4000 ապրանքատեսակ: Թվարկել բոլորը ֆիզիկապես անհնար է: Վաճառվում են այնպիսի համեմունքներ եւ բազմատեսակ ուտեստեղեն, որոնց տեսքը անսովոր է՝ աչքի, իսկ անվանումը` ականջի համար, եւ չես գտնի բացատրական բառարաններում: ‹‹Էկզոտիկա» բառը թույլ է հնչում այստեղ››: Համենայն դեպս, նման բան ես ոչ մի տեղ չեմ տեսել:
Այս ամենով հանդերձ, մենք, ամենից առաջ, գործ ունենք առեւտրական կառուցվածքի հետ, որի կիրառական նշանակությունը թելադրված է մեգապոլիսի առանձնահատկություններով: Եթե պահանջարկը ծնում է առաջարկ, ապա Նյու Յորքն իր կարիքների համար ծնում է իրեն հարկավոր կառույցներ եւ մարդկանց: Իսկ կարիքները շատ են, բազմաբնույթ: Նախ` Նյու Յորքը ահռելի ‹‹ուտող›› քաղաք է: Հասարակական սննդի կետերի թվով նա աշխարհում առաջիններից մեկն է, եթե ոչ առաջինը: Միայն Մանհեթենում գործում են 20 հազար ռետորաններ: Fast food-ի` արագ սպասարկման լայն ցանցի կողքին, որով մասամբ բացատրվում է ամերկացիներից շատերի գիրությունը, բազմաթիվ են բարձրակարգ, ընտիր ռեստորանները, որտեղ ամենաշփացած գուրմանն անգամ կարող է հագուրդ տալ որկորի քմահաճույքներին: (Ի դեպ, այս հսկայական քաղաքում հայկական ռեստորան չկա: Բրուկլինում գործում է ‹‹Բաքու» ռեստորանը››): Ահա այդ առաջնակարգ ռեստորաններն են, որոնց հետ սերտորեն համագործակցում է ‹‹Գալուստյանը››: ‹‹Մեր նպատակը` ձեզ 100%-ով գոհացնելն է››: Ապրանքի երաշխավորված որակը, թարմությունը եւ սպասարկման բացառիկ մակարդակը ապացուցում են ֆիրմայի նշանաբանի իսկությունը: Ընտրեք 4000-ի ապրանքներից ամենաէկզոտիկը եւ այն կստանաք երկուսից երեք օրում: ‹‹1001 ու գիշերներ›› հիշեցնող առեւտրական մոդելը, իհարկե, փող արժե եւ ոչ քիչ փող: Հետեւաբար, այստեղ գալիս են ամերիկյան մասշտաբներով ապահովված մարդիկ: Նրանք գիտեն վճարել, բայց գիտեն նաեւ պահանջել, ինչը որ մենք չգիտենք:
Արման Նավասարդյան | |
ՍՓՅՈՒՌՔԻ ՊՈՏԵՆՑԻԱԼԸ | |
4052 reads | 18.01.2013
| |