PEPSI COLA-Ի ՈՒ COCA COLA-Ի «ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ՀԱԿԱՄԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆԸ»
Մարշալ Մըհ Լյուանի «Մեդիան հաղորդագրություն է» հայտնի արտահայտությունն ի թիվս այլ մեկնաբանույթյուների նշանակում է հենց այն, որ մեդիատեքստերը պրիմիտիվ չեն և դրանց հիմնանշանակություններին զուգահեռ պետք է փնտրել հազարավոր հարանշանակություններ:
19.07.2014 \ 11:10
Reads: 7366

«ԽՃԱՆԿԱՐԱՅԻՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ». ԱՆՀԱՏԻ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳԱՅԻՆ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԳԼՈԲԱԼԱՑՄԱՆ ԱՐԴԻ ՓՈՒԼՈՒՄ
Գլոբալացումը որակապես փոխում է հասարակության տնտեսական, քաղաքական և մշակութային համակարգերը` կաթվածահար անելով անհատի` նախկինում արմատացած աշխարհայացքը, ստիպելով մտածել, որ ինքն անկարող ու թույլ է մի անորոշ համակարգի առաջ: Եթե նախկինում մարդն իրեն պաշտպանված էր զգում սեփական երկրի սահմաններում, ուր գրեթե բոլորն ունեին գրեթե նույն մտակաղապարներն ու սոցիոմշակութային արժեքները, ապա հիմա հասարակությունները միախառնվում են` միանալով մեկ ընդհանուր «գլոբալացում» իդեայի շուրջ...
15.07.2014 \ 01:11
Reads: 4104

ՍԻՐԻԱԿԱՆ ՀԱԿԱՄԱՐՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱՑՈԼՈՒՄԸ ՌՈՒՍԱԿԱՆ ԵՎ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ԼՐԱՏՎԱԿԱՆ ԳՈՐԾԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ
Հաղորդագրության փոխանցման վերաբերյալ առաջին մոտեցումներից մեկը առաջ է քաշվել քննադատական տեսությունների շարքում` Ստյուարտ Հոլի կողմից: Նա մատնանշել է, որ ցանկացած մեդիատեքստ հաղթահարում է որոշակի փուլեր` անցնելով աղբյուրից մինչև հասցեատեր ուղին:
11.03.2014 \ 00:51
Reads: 2730
